Sen yapmadığın sürece iyi bir şey yoktur
Daha fazla insan bu prensibe göre yaşarsa bunun toplum üzerinde olumlu bir etkisi olabilir. Topluluklar bireyler iyileştirmeye aktif olarak katkıda bulunduğunda güçlenir. Yapıcı eylem ve işbirliği yoluyla daha iyi bir dünya yaratabiliriz.